- ისტორია
მოტულის ისტორია იწყება 1853 წლიდან.
2013
მოტული აღნიშნავს თავის 160 წლიან იუბილეს, ის თამამად იყურება წინ, და მზადაა გამაჯვებებისთვის და მიღწევებისთვის.
Motul 160 წლიანი იუბილე.
2012
Motul ანახლებს 300 V ლეგენდარულ გამას.
კომპანია Motul -ს კვლევითი განყოფილება ყველა თავის ძალას მიმართავს 300 V Motosport-ს სერიის პროდუქტების შემადგენლობის მუდმივ გაუმჯობესობაზე. 2012 წელს კომპანია Motul-მა ძრავის ზეთების შედგენის დროს გამოიყენა Motul Ester Core-ის ტექნოლოგია.
2008
Motul ზეიმობს კომპანია SUZUKI-ს 20 წლიან თანამშრომლობის წლისთავს მოტოსპორტის დარგში. Motul Tech -s ინდუსტრირებული ქვეგანყოფილება გადის ტექნოლოგიურ სერტიფიკაციას და გამოაქს მაღალტექნოლოგიური პროდუქტი აერონავტიკის ბაზარზე.
2006
Motul ხსნის ოფიციალურ წარმომადგენლობას საქართველოში.
2003
Motul 150 წლიანი იუბილეს აღნიშნავს. შედეგების შეჯამების დროა, Motul არის ძრავის ზეთების ერთ ერთი დამოუკიდებელი მწარმოებელი მსოფლიო დონეზე, კომპანიამ გამოაჩინა საკუთარი თავი სინთეთიკური ძრავის ზეთების დარგში როგორც სპეციალისტი.კომპანიამ შეძლო თავისი დამოუკიდებლობის შენარჩუნება ახალი ტექნოლოგიების დამუშავების წყალობით, საკუთარი კვლევების განვითარებით.
2001
Motul-ს მიღწევები სპორტის დარგში გრძელდება- გამარჯვება რიჩარდ ბიორნსის Prodrive Subaru-ში და მიხაილ პიშონის 250 მოტოკროსის კლასში.
ფორდის და როვერის ავტომობილების ძრავებისთვის სპეციალურად შემუშავებულია ზეთი «Fuel Economy»-ს 8100 ტიპის და 5 W30.
2000
კომპანია ატარებს პროდუქციის ამაღლებაზე მიმართულ რებრედინგს. მალე, ამის შედეგათ Motul-ს ხარისხის დარგში ენიჭება საწარმო პროცესის QS9000 სერტიფიკატი
სარბოლი გუნდების გათვალისწინებით, Motul-ი ქმნის Motul Factory line-ს ზეთების გამას: ძრავის ტრანსმისიის ზეთებს, სამუხრუჭე და გაგრილების სითხეებს. მთელი სავაჭრო მწკრივი შემოწმებულია პროფესიონალური რბოლების დროს და განკუთვნილია სპორტული შეჯიბრებისთვის სპორტის ექსტრემალურ სახეობებში.
1998
Motul ტექნიკური განყოფილების და იაპონური მწარმოებლის 4წლიანი ერთობლივი თანამშრომლობის შედეგად, ანდრეა ბარტოლინი ხდება მსოფლიო ჩმეპიონი მოტოკროსში 500 сYamaha 400 4 T კლასში. კენი რობერტსი უმცროსი და ანდრეა ბარტოლინი იგებენ მოტოკროსის 500 კლასის მსოფლიო ჩემპიონატში
1998
.
Motul-ი იწყებს Tekma -ზეთის გამშვებას რომელიც განკუთვნიულია მძმე სატრანსპორტო ტექნიკისთვის . შეცვლის ინტერვალი 90.000 კვ. .
Motul-ს სპორტული მიღწევებიგრძელდება: რ.რეინარდი- Team Winfiel- BIEFE ხდება მსოფლიო ჩემპიონი სუპერკროსში. C. Guyot- საფრანგეთის ჩემპიონი სუპერბაიკში.
1997
თანამშრომლობის შედეგად Motul და Yamaha იღებენ მეოთხე პრიზს მოტო რბოლებში (მრბოლელი -სკოტ რასელი)
პროფესიონალური მოტო სპორტისთვის Motul–ი ქმნის ორ სპეციალიზირებულ ლაბორატორიას: “Research & Developmnet” Vairnes s/Marnes-ს ქარხანაზე.
1996
6 ოქტომბერს ნარდოს ტრასაზე Motul და “Top Performance” მოხსნეს სიჩქარის მსოფლიო რეკორდი 2 ტაქტიან 80 კლასის სკუტერზე, 160 კმ.სთ მიღწევით.
ზეთის წარმოება “French Eco Service”-ს ეკოლოგიურ ძრავებისთვის.
Motul იღებს ISO: 9001 სერტიფიკაციას და ხსნის ახალ გამას Vaires sur Marne-ს ქარხანაზე.
1995
ხ. აოკის მოგება 125 კლასში და Guinganabodet გუნდის Endurance World Champion-ს ჩემპიონის ტიტული.
1994
სერტიფიკაციის შედეგები კომპანია Motul AFAQ-ის მიმწოდბელის სახით იღებს ხარისხის უმაღლეს შეფასებას. : კლასი „A“.
1993
Motul აგრძელებს 1 ადგილების მოპოვებას: 125 მოტოკროსის კლასში- პედრო ტრატერი, 250 კლასში- გრეგ ალბერტიანი. ჩემპიონი ყველაზე პრესტიჟულ 500 კლასში- კევინ შვონცი. სუპერბაიკში მსოფლიო ჩემპიონი და Daytona 200- miller-ის გამარჯვებული სკოტ რასელი.
1991
გაყიდვაში ჩნდება Motul Bio 2 T - მსოფლიოში პირველი 100 % ბიოდანაწევრებადი სინთეთიკური ზეთი.
1984
მსოფლიო ჩმეპიონის 250 კლასში ხდება ფრანგი* კრისტიან სარონი, რომელმაც აჩვენა ყველაზე კარგი შედეგი Yamaha-ს მოტოციკლეტზე.მისი მოტოციკლეტის ძრავში Motul ზეთი ასხია.
1982
1982 წლის ავტოსალონზე Motul-მა აღნშნა თავისი პოზიციონირების ახალი პოლიტიკა და ჩაატარა სავაჭრო მარკის რებრედინგი.
1981
პირველი მსოფლიო ნავთობის კრიზისის შემდეგ კომპანია უშვებს ბაზარზე Motul-Synergie-ს ზეთს, რომელიც სპეციალურად შემუშავებულია საწვავის ეკონომიისთვის. BMW ხელშეკრულებას დებს კომპანიასთან სპორტული და კერძო ავტომიბილებისთვის ზეთის მიწოდებაზე. წარმატებით ვითარდება ფილიალები ესპანეთში, ამერიკაში, იტალიაში და გერმანიაში.
1975
ჟან პიერ ბელტუაზი და ნარი პესკაროლო აღწევენ მაღალ შედეგებს ფორმულა 1-ს შეჯიბრებში, ბოლიდას ძრავში გამოიყენეს Motul მარკის ძრავას ზეთი.
1971
Motul–ი კვლევების რამოდენიმე წლის შემდეგ უშვებს Motul Сentury 300 V გამას- მოფლიოში პირველი სინთეთიკურ ზეთს. KAWASAKI-ს კორპორაციასთან ერთად წარმატებით ვითარდება ზეთების წარმოება მოტოციკლების ძრავებისთვის: ესეთერების ტექნოლოგიით.
1969
Supra Penn დამფუძნებლები ზოგის ოჯახი, ყიდულობს ყველა პატენტს, რომელიც ეკუთვნის Motul-ს, და ქმნის ფრანგულ კომპანიას Motul S.A. იწყება ექპორტის განვითარება.
1966
ქიმიური მრეწველობის დარგში ხანგრძლივი გამოკვლევების შემდეგად კომპანია უშვებს მსოფლიოში პირველ ნახევრადსინთეთიკურ ზეთს Motul Сentury 2100, რომელმაც მიიღო პოპულარობა საფრანგეთის ბაზრის უმეტეს ნაწილზე.
1965
Motul-ს წარმოება გადადის Aubervilliers Felix Faure, სადაც დღემდე იმყოფება.
1953
Motul-ს 100 წლიანი იუბილე. ბაზარზე ჩნდება პირველი ყველა სეზონის ძრავის ზეთი, რომელსაც ეწოდება Motu Сentury სახელი,ბრედნის საუკუნეობრივი ისტორიის აღსანიშნავად (Сentury ). ავღნიშნოთ, რომ ამ ისტორიულ მომენატამდე ყველა ზეთი იყო სეზონური (ზაფხულის და ზამთარის) მუშაობა მიმდინარეობს „Bobigny“-ს ქარხანაზე (საფრანგეთში).
1944
მეორე მსოფლიო ომს შეაქვს თავისი კორექტივები ბრენდის განვითარების ისტორიაში. Motul–ი ორინტირებას ამახვილებს ფრონტისკენ და უშვებს ზეთებს სამხედრო ტექნიკისთვის: ტანკებისთვის, თვითფრინავებისთვის და ა.შ.
1934
იწყება Motul Aviation-ს - სპეციალური საავიაციო ზეთების წარმოება
1932
იწყებს გაყიდვებს საფრანგეთში. კომპანია Supra Penn იწყებს Swan & Frinch Oil Co -ის ქარხნის პროდუქციის იმპორტს ევროპაში.
Supra Penn ყიდულობს Swan & Frinch Oil Co- ს კომპანიას.
შტაბ ბინა და წარმოება გადადის საფრანგეთში. ამ დროისთვის კომპანიის პროდუქციას ეწოდება Motul. სავაჭრო მარკა Motul პოზიცირდება საფრანგეთში როგორც უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი.
1853
კომპანიის დაფუძნება ნიუ იორკში 1853 წელს. თავიდან ფირმა ეკუთვნოდა Rockefeller Group (Standart Oil Company), 1919 წლიდან იგი ცნობილია როგორც Swan & Frinch Oil Co.
კომპანია აწრმოებს საპოხ მასალებს წამყვანი ტექნოლოგიების მიხედვით ვეშაპის ცხიმის ფუძეზე იმ დროისთვის ყველზა თანამედროვე ტექნიკისთვის. : ორთქმავლების და გემებისთვის.