dsmotors.ge

მოტულის  ისტორია  იწყება  1853 წლიდან. 

 

2013

 

  მოტული აღნიშნავს  თავის  160 წლიან იუბილეს, ის  თამამად  იყურება  წინ, და  მზადაა   გამაჯვებებისთვის   და  მიღწევებისთვის. 

Motul   160  წლიანი  იუბილე. 

 

2012

 

Motul ანახლებს   300 V ლეგენდარულ გამას.

კომპანია  Motul -ს    კვლევითი განყოფილება    ყველა  თავის  ძალას   მიმართავს 300 V Motosport-ს   სერიის   პროდუქტების  შემადგენლობის  მუდმივ  გაუმჯობესობაზე. 2012 წელს  კომპანია  Motul-მა  ძრავის ზეთების   შედგენის დროს   გამოიყენა   Motul   Ester Core-ის  ტექნოლოგია.

 

2008

 

Motul   ზეიმობს  კომპანია  SUZUKI-ს   20 წლიან  თანამშრომლობის   წლისთავს    მოტოსპორტის  დარგში. Motul   Tech  -s ინდუსტრირებული    ქვეგანყოფილება   გადის  ტექნოლოგიურ  სერტიფიკაციას  და   გამოაქს  მაღალტექნოლოგიური  პროდუქტი    აერონავტიკის  ბაზარზე.

 

 2006

 

Motul ხსნის  ოფიციალურ  წარმომადგენლობას  საქართველოში.

 

2003

 

Motul   150  წლიანი  იუბილეს აღნიშნავს.   შედეგების  შეჯამების  დროა,  Motul არის ძრავის  ზეთების    ერთ ერთი  დამოუკიდებელი  მწარმოებელი მსოფლიო დონეზე,  კომპანიამ  გამოაჩინა  საკუთარი   თავი სინთეთიკური ძრავის  ზეთების  დარგში როგორც    სპეციალისტი.კომპანიამ შეძლო  თავისი დამოუკიდებლობის  შენარჩუნება    ახალი ტექნოლოგიების  დამუშავების  წყალობით,   საკუთარი  კვლევების  განვითარებით.

 

2001

 

 Motul-ს  მიღწევები  სპორტის  დარგში გრძელდება- გამარჯვება  რიჩარდ  ბიორნსის  Prodrive Subaru-ში და     მიხაილ  პიშონის  250  მოტოკროსის  კლასში.

ფორდის და   როვერის  ავტომობილების  ძრავებისთვის  სპეციალურად  შემუშავებულია  ზეთი  «Fuel  Economy»-ს  8100   ტიპის და  5 W30.

 

2000

 

კომპანია  ატარებს    პროდუქციის  ამაღლებაზე  მიმართულ   რებრედინგს.  მალე, ამის შედეგათ  Motul-ს ხარისხის  დარგში   ენიჭება  საწარმო  პროცესის   QS9000 სერტიფიკატი 

სარბოლი    გუნდების  გათვალისწინებით,  Motul-ი  ქმნის   Motul  Factory line-ს ზეთების  გამას:   ძრავის   ტრანსმისიის ზეთებს,  სამუხრუჭე  და გაგრილების  სითხეებს.   მთელი   სავაჭრო  მწკრივი   შემოწმებულია  პროფესიონალური რბოლების  დროს  და  განკუთვნილია  სპორტული  შეჯიბრებისთვის   სპორტის  ექსტრემალურ  სახეობებში.

 

1998

 

 Motul ტექნიკური განყოფილების და იაპონური მწარმოებლის 4წლიანი ერთობლივი თანამშრომლობის შედეგად,   ანდრეა ბარტოლინი ხდება    მსოფლიო  ჩმეპიონი მოტოკროსში  500  сYamaha  400 4 T კლასში. კენი რობერტსი  უმცროსი და  ანდრეა  ბარტოლინი  იგებენ   მოტოკროსის  500  კლასის მსოფლიო ჩემპიონატში

 

1998

.

Motul-ი იწყებს Tekma -ზეთის   გამშვებას რომელიც   განკუთვნიულია  მძმე  სატრანსპორტო  ტექნიკისთვის . შეცვლის ინტერვალი  90.000 კვ.  .

Motul-ს  სპორტული მიღწევებიგრძელდება:  რ.რეინარდი- Team   Winfiel-  BIEFE ხდება   მსოფლიო ჩემპიონი სუპერკროსში. C. Guyot-   საფრანგეთის  ჩემპიონი   სუპერბაიკში.

 

1997

 

თანამშრომლობის  შედეგად  Motul და  Yamaha  იღებენ  მეოთხე  პრიზს მოტო რბოლებში (მრბოლელი  -სკოტ  რასელი)

პროფესიონალური მოტო სპორტისთვის  Motul–ი  ქმნის    ორ  სპეციალიზირებულ  ლაბორატორიას:  “Research &  Developmnet”  Vairnes s/Marnes-ს  ქარხანაზე.

 

1996

 

 

6 ოქტომბერს  ნარდოს  ტრასაზე   Motul  და “Top  Performance”   მოხსნეს სიჩქარის   მსოფლიო რეკორდი   2  ტაქტიან  80 კლასის  სკუტერზე,   160 კმ.სთ   მიღწევით.

ზეთის  წარმოება   “French  Eco  Service”-ს   ეკოლოგიურ ძრავებისთვის.

Motul იღებს  ISO: 9001 სერტიფიკაციას  და  ხსნის  ახალ     გამას  Vaires  sur Marne-ს  ქარხანაზე.

 

1995

 

ხ. აოკის  მოგება   125 კლასში და   Guinganabodet   გუნდის Endurance  World  Champion-ს  ჩემპიონის  ტიტული.

 

1994

 

 სერტიფიკაციის შედეგები კომპანია   Motul  AFAQ-ის მიმწოდბელის    სახით  იღებს  ხარისხის  უმაღლეს  შეფასებას. :  კლასი „A“.

 

1993

 

Motul აგრძელებს  1 ადგილების  მოპოვებას:   125  მოტოკროსის კლასში- პედრო  ტრატერი,  250 კლასში-  გრეგ  ალბერტიანი.   ჩემპიონი   ყველაზე პრესტიჟულ  500 კლასში-  კევინ შვონცი.  სუპერბაიკში   მსოფლიო  ჩემპიონი და     Daytona 200- miller-ის გამარჯვებული   სკოტ  რასელი.

 

1991

 

გაყიდვაში    ჩნდება  Motul   Bio  2 T - მსოფლიოში  პირველი  100 %  ბიოდანაწევრებადი  სინთეთიკური ზეთი.

 

1984

 

მსოფლიო ჩმეპიონის     250  კლასში ხდება   ფრანგი* კრისტიან სარონი,  რომელმაც  აჩვენა  ყველაზე  კარგი შედეგი Yamaha-ს   მოტოციკლეტზე.მისი მოტოციკლეტის  ძრავში   Motul ზეთი ასხია.

 

1982

 

1982 წლის ავტოსალონზე  Motul-მა  აღნშნა   თავისი პოზიციონირების  ახალი პოლიტიკა  და  ჩაატარა  სავაჭრო მარკის   რებრედინგი.

 

1981

 

პირველი  მსოფლიო   ნავთობის  კრიზისის  შემდეგ  კომპანია   უშვებს ბაზარზე    Motul-Synergie-ს  ზეთს, რომელიც  სპეციალურად  შემუშავებულია    საწვავის  ეკონომიისთვის.   BMW  ხელშეკრულებას  დებს  კომპანიასთან      სპორტული და  კერძო  ავტომიბილებისთვის  ზეთის  მიწოდებაზე.   წარმატებით ვითარდება  ფილიალები ესპანეთში, ამერიკაში, იტალიაში და  გერმანიაში.

 

1975

 

 ჟან  პიერ  ბელტუაზი და  ნარი  პესკაროლო აღწევენ მაღალ შედეგებს    ფორმულა  1-ს  შეჯიბრებში,   ბოლიდას  ძრავში გამოიყენეს   Motul მარკის  ძრავას  ზეთი.

 

1971

 

Motul–ი  კვლევების  რამოდენიმე  წლის  შემდეგ  უშვებს   Motul  Сentury 300 V გამას- მოფლიოში პირველი   სინთეთიკურ ზეთს.  KAWASAKI-ს კორპორაციასთან  ერთად    წარმატებით  ვითარდება    ზეთების წარმოება  მოტოციკლების  ძრავებისთვის:  ესეთერების  ტექნოლოგიით.

 

1969

 

 Supra  Penn  დამფუძნებლები ზოგის ოჯახი, ყიდულობს  ყველა  პატენტს, რომელიც  ეკუთვნის  Motul-ს, და  ქმნის   ფრანგულ კომპანიას  Motul S.A.  იწყება  ექპორტის განვითარება.

 

1966

 

ქიმიური მრეწველობის   დარგში  ხანგრძლივი   გამოკვლევების  შემდეგად კომპანია  უშვებს   მსოფლიოში პირველ   ნახევრადსინთეთიკურ  ზეთს  Motul  Сentury 2100, რომელმაც  მიიღო პოპულარობა   საფრანგეთის  ბაზრის უმეტეს ნაწილზე.

 

1965

 

 Motul-ს   წარმოება    გადადის   Aubervilliers  Felix Faure, სადაც დღემდე  იმყოფება.

 

1953

 

Motul-ს 100 წლიანი იუბილე.   ბაზარზე  ჩნდება  პირველი ყველა სეზონის  ძრავის  ზეთი, რომელსაც  ეწოდება    Motu   Сentury  სახელი,ბრედნის  საუკუნეობრივი    ისტორიის აღსანიშნავად  (Сentury ).  ავღნიშნოთ,  რომ ამ  ისტორიულ მომენატამდე  ყველა  ზეთი იყო სეზონური (ზაფხულის და  ზამთარის)   მუშაობა მიმდინარეობს  „Bobigny“-ს ქარხანაზე (საფრანგეთში).

 

1944

 

 მეორე მსოფლიო ომს  შეაქვს  თავისი კორექტივები    ბრენდის  განვითარების ისტორიაში. Motul–ი    ორინტირებას  ამახვილებს        ფრონტისკენ და  უშვებს  ზეთებს   სამხედრო ტექნიკისთვის:  ტანკებისთვის,    თვითფრინავებისთვის და  ა.შ.

 

1934

 

იწყება Motul   Aviation-ს    - სპეციალური საავიაციო  ზეთების წარმოება

 

1932

 

იწყებს გაყიდვებს  საფრანგეთში.  კომპანია  Supra  Penn იწყებს  Swan  & Frinch Oil Co -ის   ქარხნის  პროდუქციის იმპორტს ევროპაში.

 Supra  Penn  ყიდულობს  Swan  & Frinch Oil Co- ს  კომპანიას.

შტაბ ბინა და    წარმოება   გადადის  საფრანგეთში.  ამ დროისთვის   კომპანიის  პროდუქციას  ეწოდება   Motul. სავაჭრო   მარკა  Motul  პოზიცირდება  საფრანგეთში როგორც  უმაღლესი ხარისხის  პროდუქტი.

 

1853

 

 კომპანიის  დაფუძნება   ნიუ იორკში 1853 წელს. თავიდან ფირმა ეკუთვნოდა  Rockefeller  Group (Standart Oil  Company), 1919 წლიდან   იგი ცნობილია  როგორც  Swan  & Frinch Oil Co.

კომპანია აწრმოებს   საპოხ მასალებს   წამყვანი  ტექნოლოგიების  მიხედვით    ვეშაპის  ცხიმის   ფუძეზე  იმ დროისთვის  ყველზა  თანამედროვე  ტექნიკისთვის. :  ორთქმავლების და   გემებისთვის.